Forum Apulanta Strona Gwna Apulanta
Forum powicone fiskiej grupie rockowej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Można tak?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Apulanta Strona Gwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Magister apulanologii
Magister apulanologii


Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 2:42, 09 Kwi 2014    Temat postu: Można tak?

Zobaczymy, jak będzie...
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie było tak ,że 1 głodówka trwała 5 dni,nastepne były o 2 dni dłuższe,kolejne o 3 dni wydłużałam.Potem jak dojdziesz do 10 dni to raz na 3 m-ce stosuj 10 dni ,a w przerwach czyli co miesiąc 3-4 dni.Tak jak napisała poprzedniczka łaknienie odczuwa sie do 3 dnia ,rzadko się zdarza ,żeby ktoś czuł ssanie w żoładku do 4 dnia ,ale bywa i tak.Dobrze,że jesteś wstępnie przygotowana do głodółwki bo nie należy jej robić tak z marszu,ale poprzedzić kilkoma dniami diety na warzywach i owocach,wtedy są najlepsze efekty.Ja pomiędzy dniami na wodzie robię także jak wspomniałam dni ( ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak się w nim tkwi to ma się raczej poczucie beznadziei i mierności. [link widoczny dla zalogowanych] czy aż?) choroby za mną i jest tylko gorzej.
Bo z tego co slyszalam to na wyniki cytologii troche trzeba czekac, a ja nie chce sie z tym meczyc tak dlugo prosze o odpowiedz cwiczylam i nadal cwicze abs,ale szczerze powiem, ze po szostce u siebie widze najlepsze efekty!!! no i na pocieszenie napisze Ci ze tylko 2% guzow tarczycy to rak - wiec badz dobrej mysli bo masz ogromna szanse ze to sa guzy lagodne Może mi się uda dostać jakimś cudem wcześniej. Ponad tydzien temu mialam operacje powiekszenia piersi, efek jest niesamowity. [link widoczny dla zalogowanych]
Z jaka waga startujesz i ile masz wzrostu? mientuska, czy na parkowej trzeba mieć własną koszulkę do rodzenia czy tam dają. Bratowa jest w 6tym miesiącu. Na domair zl;ego nie zabilam go bo spieprzl gdzies i mailamm stracha jak cholera jadac dalej. Nana - Lonely Ponad miesiąc temu postanowiłam zafarbować włosy szamponetką, niestety nie doczytałam opinii i zabieg ten wykonałam szmponetką firmy Palette na 24 mycia. Dokupiłam sobie od razu witaminki , magnez i potas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://ukrainashop.com/opis/3056969/ily-siarc zkowe-lecznicze-krymskiej-zatoki-siwasz-srodek-balneologiczn y-1-kg.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a może przegrywałam?

Diego Luna - mimo iż jest idolem wieeelu 15latek, też zagrał bardzo dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest tam duzo pustych miesniakow ale zalezy tez od silowni jaki ma klimat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej laski, jak wam idzie z cwiczeniami? [link widoczny dla zalogowanych] Mam pytanie odnośnie paznokci żelowych.
Takiego fryzjera zawsze szukałam. Goiło sie pół roku, i z tego co wiem to u moich koleżanek też tak długo. jak ktos wyzej napisal grunt to dobry jakosciowo stanik i do tego taki ktory bedzie ci pasowal(koronki siateczki i te sprawy) Trzymajcie sie dziewczyny Tylko ona strasznie chuda jest :/ I też nie wygląda na swoje ponad 40 lat. [link widoczny dla zalogowanych]
A moj prowadzacy mowol ze dopiero po ciazy. :] P)))) Wynika to z tego, że w trakcie zmiany postępowania kobiety chcącej wziąć sprawy w swoje ręce wynikają różne przykre zdarzenia, myśli i niestety słaba psychicznie żona alkoholika w pokjedynkę nie da sobie z tym rady. mi sie nie podoba Ja tak nie mam. Kiedy chciałabyś pojechać w czerwcu czy w lipcu i gdzie mieszkasz? Najwieksze powodzenie na ujrzenie dwuch kreseczek jest w pierwszych 6 miesiacach wiec po co marnowac czas??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam taka broszurke o cytologi i jest w niej napisane ze co najmniej 4 dni po uzyciu globulek dopochwowych!
[link widoczny dla zalogowanych]
zawsze z nimi piłam i teraz tez musałam. sól, pieprz, pietruszka, bulion lub jakaś ostra przyprawa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po 3 godzinach (dekoloryzacja, koloryzacja i pielęgnacja i cięcie ) doczekałąm się efektu
[link widoczny dla zalogowanych]

Do CHESSA : [link widoczny dla zalogowanych] CZęsto jes prostuję wiec po umyciu mam przeogromne siano.
Mam nadzieję że uda nam się wytrwać i rozprawić z krągłościami podczas ćwiczeń wynosi on nawet 170/min. L-karnityne czy BIO C.L.A ?a może jest jakiś lepszy środek który waszym zdaniem jest godny polecenia i przy okazji podajcie cene ! Życzymy wszystkiego dobrego i czekamy na Ciebie! Rób dalej to co robisz, na pewno zobaczysz za jakis czas efekty, wytrwałości! [link widoczny dla zalogowanych]
przy okazji sie dowiedzialam ze miedzy w i seraimi sie przerw nie robi ja musialam robic czasem bo mi brzuch pekal z bolu ale ten bol czulam tylko przy pierwszych cw Mam nadzieje,ze wytrzymam tydzien na tej dietce,bo w sumie dzis tez jestem dosyc glodna Bede potrzebowala waszego wsparcia. Dziękuję Bogu za mojego męża, który był przy mnie przez te wszystkie ciężkie momenty i wspierał mnie jak tylko mógł. Gdy się do mnie śmieje to nic innego się nie liczy. Czekam na ciekawe propozycja. ja mam dziś 5 dzień i w zasadzie bym mogła takie ćwiczonka robić 3 razy dziennie jak bym miała czas ale jak dojdzie więcej powtórzeń to pewnie bym się zanudziła, bo i tak już wczoraj musiałam sobie tv włączyć bo nudne sie robią te ćwiczenia.. Ja osobiscie nie polecam tej diety.
[link widoczny dla zalogowanych]
Luteina nie pomogła OD JEDNEGO GINEKOLOGA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pracujesz tam, uczysz sie...?
byś była silna i myślała zawsze pozytywnie..
[link widoczny dla zalogowanych]

Żel, akryl, hybryd na Bródnie, Kondratowicza 18, tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje propozycje: jutro sie dowiem dokladniej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nigdy nie ubrałam się jeszcze cała na biało wręcz śmiać mi się chciało z dziewczyn i facetów łażących non stop w białych spodniach i żeby było śmiesznie wszyscy w stringach [link widoczny dla zalogowanych] dzisiaj sobie wlasnie przeklulam pepek w warunkach domowych.
A poza tym na pewno wypoczywa przed wtragnięciem do naszego zanieczyszczonego świata. amlepi , ja mam to samo. mnie , ale to nie musi być prawda, jest tak: Więc fryzurę na cebulę A później kolejna wiadomość o utracie kropeczek... [link widoczny dla zalogowanych]
Nogi ma szczupłe, tyłek chudy, resztę pewnie też, a założyła koszulkę z nazwiskiem swojego partnera niekoniecznie dlatego, żeby ukryć nadprogramowe kilogramy. Prebiotyczne odzywianie pozwala na zachowanie stabilnej flory bakterynej. To ja nie mam nic przeciwko operacji plastycznej. typie, są ładne i tyle, takie zwykłe sympatyczne dziewczyny.. Pozdrawiam i życzę miłej pracy. ja tez żyje ,ale po nocy boli mnie lewe oko jakbym miała śiniaka ale moze dlatego ,że spałam przy otwartym oknie i jakiś robal mnie ugryzł ,rany teraz jak coś zaboli,zaswedzi ,wysypie bedzie na L ,jeszcze nigdy tak bacznie się nie obserwowałam . prawie kazda wroci do poprzedniej figury gdy szybko zaczyna rodzic dzieci, ale pierwsze po 30stce to hmm.....brzuszek ladnie nie wyglada ...
[link widoczny dla zalogowanych]
chodzę tam od prawie roku, zawsze spełniają moje oczekiwania, a nawet jest lepiej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Obchodził się z tym delikatnie (w przeciwieństwie do tych poprzednich, którzy mi naciskali tego palca z całej siły).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Apulanta Strona Gwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin