Forum Apulanta Strona G│ˇwna Apulanta
Forum poÂwiŕcone fi˝skiej grupie rockowej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

i jest 15.33 zjadłam na obiad miseczke szpinaku i nie jest

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Apulanta Strona G│ˇwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Magister apulanologii
Magister apulanologii


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 0:41, 11 Kwi 2014    Temat postu: i jest 15.33 zjad┼éam na obiad miseczke szpinaku i nie jest

W kt├│rym tygodniu ci─ů┼╝y na USG na 100 % widac ze b─Öd─ů bli┼╝niaki ???
[link widoczny dla zalogowanych]
MoĹźe droga ale jest jej tam duzo. Nic nie robiłam , tylko się żaliłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ok, to tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U nas te┼╝ bywa nerwowo, dzieciak ma wymagania, ubiera─ç si─Ö chce modnie, telefony i te sprawy to konieczno┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie oszukujmy sie, te gwiazdy sa generalnie ladniejsze od nas zwyklych ludzikow. [link widoczny dla zalogowanych] zmieszcz─Ö si─Ö w limicie - nie przytyj─Ö
moje w┼éosy o dziwo s─ů najlepsze nast─Öpnego dnia po umyciu - ┼Ťpi─Ö normalnie ( bez ┼╝adnego upinania ) a jak wstan─Ö uk┼éadam wilgotnymi r─Ökami i s─ů ┼éadniejsze ni┼╝ zaraz po umyciu. Jak juz wspominalam,ludzie,ktorzy morduja \w imie\ religii to fanatycy,ktorzy sa wykluczani z zycia Islamu i kontynuuja swoje fobie na wlasnym gruncie,niestety przypisujac to niewinnym ludziom. Elou podesz┼éam do tego lajtowo bo wtedy nie wiedzia┼éam co to takiego i lekarze m├│wili podobnie jak wy ┼╝e nie jest to takie straszne. Wiedz─ůc o tym, ┼╝e mo┼╝na przybra─ç na wadze trzy razy w tygodniu ┼éazi┼éam na si┼éowni─Ö i ograniczy┼éam jedzenie. [link widoczny dla zalogowanych]
5. zdecydowanie druga... Mimo wszystko w Polsce jeszcze nie ma takich mo┼╝liwo┼Ťci jakie s─ů w Ameryce. olioliwia czasem brzuch pobolewa, ale nie ma tragedii. Strumie┼ä wody nie tylko szybko uzale┼╝nia od bardzo mocnych dozna┼ä ale jednocze┼Ťnie zaburzaj─ů flor─Ö bakteryjn─ů, kt├│ra zostaje wyp┼éukana. przeciez to nie wyplukuje tylko tych kamieni kalowych ale tez i flore bakteryjna. te kupowane z pi─Öknymi napisami ┼╝e fit i tak dalej....
Małgosia i Oliwia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a jaki masz kolor włosów?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

:/ Szkuuuuuuda!
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy kt├│ra┼Ť z Was to mia┼éa i stosowa┼éa? A wynik awidnosci dosta┼éam wczoraj, bo laboratorium nie wyda┼éo mi wczesniej (pewnie mieli ba┼éagan).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale wesołe przynajmniej...'' Auto reklama??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Biala chrzescijanska naloznica byla najwartosciowszym i najbardziej poszukiwanym lupem wojennym przeznaczonym jedynie dla wybranców. [link widoczny dla zalogowanych] zastanawiam sie czy by sie nie dało tego swinstwa otruć jakos?
Sp─Ödzi┼éa tydzie┼ä w inkubatorze, ale wszystkie wyniki mia┼éa dobre. T─ů rurk─Ö do intubacji zak┼éadaj─ů przed narkoz─ů? ibisz,krypto gej Juz pewnie jestes po operacji, mam nadzieje ze wszystko sie uda┼éo i teraz z ka┼╝dym dniem bedzie coraz lepiej. Z przyjemno┼Ťci─ů pomog─Ö dobra─ç wygl─ůd paznokci do potrzeb klientki [link widoczny dla zalogowanych]
Pozatym plywanie samemu i robienie dlugosci poprawia sylwetke, umiecniasz cialo prporcjonalniei wyszczuplasz. z tego co mówił mój lekarz od laserów KTP służy raczej likwidacji tatuaży itp pozdrawiam Koszty: Jak kazda chyba z nas lubi orgazm a z nim mam naprawde cudowny - obojetne jest to czy przy jezyczku, oralu czy normalnym sexie - nie mam problemu z tym z nim. Chyba w tym roku sobie odpuszczę,schudnę i dopiero zrobię czesc dziewczyny.fajnie,ze trafilam na ten portal,bo mam podobne problemy.otoz boli mnie na przemian,raz lewy raz prawy jajnik.do tego odczuwam bol w okolicy kosci ogonowej.szczegolnie ,kiedy stoje.mam syndrom pco.lecze sie dlugo,bo kilka lat,ale wciaz bezskutecznie.chce doprowadzic do ciazy,ale jakos nie wychodzi.lekarze co rusz zmieniaja leki,nic nie dziala.brak owulacji i wciaz boli.boli przy wspolzyciu,boli w pracy.szczerze to ja juz mam tego dosc.ile czasu to moze jeszcze trwac?mam pytanie,czy ktoras z was przeszla z pozytywnym skutkiemciaza ta chorobe?czy moze istnieja jeszcze inne metody do pobudzenia jajnikow?nie tylko leki hormonalne?prosze o pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak cie jacys chlopcy zaczepia ,zabiora kaske, paszporcik i do burdelu oddadza to nawet nie bedziesz miala jakis znajomych zeby mogli zaczac cie szukac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lub znajdz┼║ mamie stronk─Ö-kafeteria mi─Ö┼Ťniaki ba─ç sie czy lekcewa┼╝y─ç-tam jest forum pa┼ä przed operacja i po dziel─ůcych si─Ö do┼Ťwiadczeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
i moje marzenie Zdecydowa┼éam si─Ö na laparoskopie wy┼éuszczaj─ůca mi─Ö┼Ťniaka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
www.stasieczek.com
mi znowu jak zdr─Ötwia┼éa to wsadzi┼éam do gor─ůcej wody na 2 min i przeszlo tylko ┼╝e skutkiem ubocznym s─ů poparzenia na dloni ale to z czasem zejdzie
1 seler2 ┼éy┼╝ki kwa┼Ťnej ┼Ťmietany
[link widoczny dla zalogowanych]

Strasznie chciałam mieć kolczyk , ale niestety mam z nim małe problemy . [link widoczny dla zalogowanych] ide dalej szukac i mocne buziaczki dla Ciebie za pomoc;]
Nic te┼╝ mnie nie piecze a nie wystarczy┼éo kapciem? Dziewczyny ma kt├│ra┼Ť z was informacje o dr. witam wszystkich .Dawno nie pisa┼éem ale jak wiecie ci─Ö┼╝ko po robocie zabra─ç si─Ö za cokolwiek.Nareszcie ko┼äczy si─Ö to szalone lato i b─Ödzie troch─Ö wi─Öcej czasu dla rodziny(oby).U mnie wida─ç spadek pracy,wywo┼╝─Ö po┼éow─Ö tego co latem ale nasza dyrekcja zawsze wymy┼Ťli nam jakie┼Ť nowe udogodnienia ┼╝eby┼Ťmy si─Ö nie nudzili.Teraz wprowadzili takie jakby karty drogowe bo z tacha chyba si─Ö nie potrafi─ů doczyta─ç a nie daj bo┼╝e przejecha─ç za du┼╝o kilometr├│w i ju┼╝ chaja.Ale i to chyba przetrwamy, w ko┼äcu pracownicy ┼╗ywca to twardy nar├│d.Pozdrawiam wszystkich. Kt├│ra prawie ┼╝e ┼╝e.sob─ů gada pana najmadrzejszego sekatora kt├│ry mo┼╝e zaszkodzi─ç sobie i innym. [link widoczny dla zalogowanych]
Kremow prawidlowo nie powinno sie w tym czasie stosowac,takze dezodorantow,ja bylam w domu wiec co 10-15 min chodzilam sie myc pod pachami bo niestety w tym czasie pot jest naprawde bardzo nieciekawy .Za to po glodowce ..... one sa tak nie typowo poskrecane, bo nie mam spiralek tylko takie dziwne zawijasy. Od stycznia mieszkam we W┼éoszech, w Polsce pozna┼éam podstawy podstaw je┼Ťli chodzi o j─Özyk. x Dobrze si─Ö czuj─Ö. Ja studiuje po┼éo┼╝nictwo na Warszawskim Uniwerku Medycznym i wiem ┼╝e dobrze wybra┼éam, studi├│w nie zamieni┼éabym za nic w ┼Ťwiecie! Ja robie mala przerwe Moze to pomoze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli ty chcesz sie sluchac lekarzy to nie rob wogole glodowek
[link widoczny dla zalogowanych]

byly brazy a nawet fiolet-podobno kolor swietny jak sie załatwia sprawy urzedowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja ci moge o tym duzo powiedziec bo mia┼éam tak─ů operacje a teraz czeka mnie w pazdzierniku nastepna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Odezwijcie si─Ö.
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jeeej, pofarbowa┼éam w┼éosy na czarno kremem koloryzuj─ůcym garniera. [link widoczny dla zalogowanych] Przyczyn─ů jest z pewno┼Ťci─ů praca przy kompie, ale tego nie da si─Ö wyeliminowa─ç - chyba ┼╝eby wcale nie pracowa─ç, a na to nie mog─Ö sobie pozwoli─ç.
Gdy czeka┼éam na poczekalni do zdj─Öcia szw├│w rozmawia┼éam z kobiet─ů kt├│ra robi┼éa u niego lifting piersi i te┼╝ by┼éa zadowolona. wygl─ůdam strasznie!!! na 1,5 l wody 3 lyzki stolowe soku z cytryny (przecedzonego na gestym nylonowym sitku) kocham sie przeci─Ötnie ko┼éo godziny, czasem du┼╝o wi─Öcej, z regu┼éy do momentu w kt├│rym moja partnerka (z kt├│ra jestem ponad 2 lata) moze wytrzymac, jest mi fajnie, mimo iz nie ma tzw. Jestem w kanadzie dopiero 3miesiace ale szczeze mowiac jest mi tu lepiej niz w polsce pod wzgledem pracy I placy , co fakt brakuje tu porzadnych ludzi bo tu kazdy goni tylko za $ fakt trzeba pracowac ale bezprzesadyzmu , brakuje tez polskich dziewczyn chetnie bym jakies poznal , ale ciezko miec czas na to aby gdzies sie wybrac I trafic na polskie dziewczyny .elo [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 5139.jpg?path=pgallery&path_key=Rai ,%20Aishwarya&seq=2 Moja siostra te┼╝ ma z tym problem i te┼╝ wycina┼éa te paznokcie c─ů┼╝kami, teraz przesta┼éy jej ju┼╝ wrasta─ç. Dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║ ! Oczywiscie sa osoby ktore w mig ┼éapi─ů bo maja talent...ale wtedy trzeba isc na bardzo dobre kursy danej marki i miec przez kilka miesiecy swietnego opiekuna na kursie...ale to sie zdarza raz na 100 lat... najlepsza jest C.C. Jak mi to p├│┼║niej wyja┼Ťni┼é, nie m├│g┼éby znie┼Ť─ç psychicznie faktu, ┼╝e po wsp├│lnej, nawet najbardziej upojnej nocy ja mog─Ö po prostu wsta─ç i zafundowa─ç sobie orgazm 17 razy ;P chyba za bardzo tym zrani┼éam jego m─Öskie ego tak wiec uwa┼╝ajcie z wyjawianiem tajemnic ;P Polecam dziewczyny
Algi
Hej,
Chciała bym zrobić mojej mamie prezent na gwiazdkę i opłacić usługę farbowania ze strzyżeniem w studiu djstyle w Katowicach .
jestem skołowana i ciesze sie ze na razie jestem w szpitalu
--->zywa, gdzie znikn─Ö┼éa┼Ť?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Apulanta Strona G│ˇwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin