Forum Apulanta Strona G│ˇwna Apulanta
Forum poÂwiŕcone fi˝skiej grupie rockowej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

http://tajemnawiedza.ugu.pl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Apulanta Strona G│ˇwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Magister apulanologii
Magister apulanologii


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 15:49, 10 Kwi 2014    Temat postu: http://tajemnawiedza.ugu.pl

Ostatnio je obci─Ö┼éam by wygl─ůdy lepiej, ale nic nie osi─ůgn─Ö┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dorywczo czy tez na pół etatu. ja za darmo te zabiegi wykonuje..
ja dzis 25 dzien bede robic, idzie mi calkiem niezle i efekty sa juz naprawde niezle!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- trzymajcie rece na wysokosci barkow, [link widoczny dla zalogowanych] ja sz├│steczke zaczelam od wczoraj nie wiem czy ja dobrze wykonuje bo miesnie brzucha to mnie nie bola tylko plecy jestem juz 1rok i 9 miesiecy po porodzie i te wstretne boczki i brzuch mnie dobijaja.
blagam niech mi ktos to przesle na maila!!!! 2b397d923e0dfa6e9280acb560c8215a http://giovanni-conto-sex.tjqxft.info/ [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] fo/ http://pullman-liscio.obqezs.info/ [url]http://teatro-rossini-gioia.tjqxft.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://articolo-131.obqezs.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://sapienza-giurisprudenza.obqezs.info/ ]http://sapienza-giurisprudenza.obqezs.info/ [/url] http://trucchi-star-wars-battlefront.obqezs.i nfo/ 691767b1afd362c5c783946de5291453 buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... Mam 26 lat, a TY? Zdrowia nie przelicza sie na pieniadze,jedni maja to p┼éac─ů,inni bior─ů kredyty bo sytuacja tego wymaga,za innych p┼éaci rodzina, darczy┼äcy b─ůdz fundacje,jak zwa┼é tak zwa┼é czasem tak trzeba.Nikogo serce nie powino bole─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
wtedy mo┼╝na wsadza─ç 30-40 min bez obaw i samemu doj┼Ť─ç. Bo inaczej - sluchaj uwaznie - na zadna budowe go nie wpuszcza! Gulczas, a jak my┼Ťlisz? Normalnie posiura┼éem si─Ö ze ┼Ťmiechu tzn.u tej modelki chodzi┼éo mi o talie przy jej wzro┼Ťcie Grapka - Wiesz mo┼╝e czy w Warszawie te┼╝ stosuj─ů Ilizarowa? zawiera ponoc jakies kwasy owocowe,ktore wyplukuja z wlosa wszystkie zanieczyszczenia,wlacznie z farba. Fasolka szparagowa
Jak sie okazało zjada tylko 2 posiłki ...
[link widoczny dla zalogowanych]
W ko┼äcu Ty jeszcze ro┼Ťniesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
zaraz p├│jde po drug─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╗ycz─Ö wszystkim, kt├│rzy zaczynaj─ů ─çwiczy─ç i sobie oczywi┼Ťcie -wytrwa┼éo┼Ťci.

On byl wielce zaskoczony,ze mi tego nie usunieto, bo przeciez torbiel ogromna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przyk┼éadowo robi─Ö co miesi─ůc ┼╝eby mie─ç pod kontrol─ů i w razie czego wprowadza─ç korekt─Ö. Siema Ulla ja nie ┼Ťpi─Ö Ale niestety mam troch─Ö pracy !!!!
B─Öd─Ö tu wpada─ç ┼╝eby da─ç zna─ç o rezultatach.
[link widoczny dla zalogowanych]
2) gdyby mnie UTRZYMYWAL to moze ta dyskusja mialaby jakies podstawy
Napiszcie co┼Ť jeszcze na temat leczenia, jak to u was by┼éo, bo ja od 5 dni bior─Ö Gravistat 125, krwawienie przesz┼éo, ale teraz czekam co sie stanie dalej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Licz─Ö ka┼╝dy grosz, ale je┼Ťli mam si─Ö meczyc bez pracy, to mo┼╝e warto zainwestowa─ç... [link widoczny dla zalogowanych] Gruba jak twoje samopoczucie, musisz sie chyba bardzo cieszy─ç z tych dw├│ch cyferek ?
Tak,tr─ůdzik jest powa┼╝niejszy od chor├│b ┼Ťmiertelnych, powa┼╝niejszy - w kontekscie niewychodzenia, ale to wszystko podpinam do naprawde silnego tradziku. czy to mo┼╝liwe ┼╝e jestem w ci─ů┼╝y ale po ostatnim stosunku (w┼éa┼Ťnie wtedy kiedy mog┼éam zaj┼Ť─ç) 2 dni p├│┼║niej dosta┼éam @? czy lekarz w czasie badanie usg jest w stanie stwierdzi─ç czy to jest torbiel czy guz? Tak, tak, te co sie ciesza na sile to pozniej sa sfrustrowane, znerwicowane i maja poczucie zmarnowanego zycia. SUPER ┼╗E JEST NAS WI─śCEJ! [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jak sie zbiore to dam rade Bylam kiedys na dukanie wytrzymalam miesiac... Poszlam do Ambasady na czuja na masaz bo informacji na forach nie znalazlam a nie moglam juz wytrzymac z bolami w plecach. Zamowilam Lide (to chyba to samo albo podobne) i czekam na przesylke. Tutaj nie chodzi o reklam─Ö tylko o fakty. Piekne tereny,ale nic poza tym. Hej, uwielbiam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dasz rade!
[link widoczny dla zalogowanych]
Głowa mnie już boli a ja nie potrafię się zdecydować jak to prawdziwa kobieta ;P
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na moje nieszcz─Ö┼Ťcie w mi─Ödzyczasie by┼éam u fryzjerki, kt├│ra w┼éosy mi tragicznie wycieniowa┼éa, wi─Öc d├│┼é d┼éugich w┼éos├│w jest strasznie przerzedzony.
Rozumiem prawie wszystko, jednak mam pewne problemy z rozmawianiem poprawnie

zapraszam wszystkich zainteresowanych na topik:
[link widoczny dla zalogowanych]
marleenko nie nasmiewam sie z waszych obaw u mnie to tez pierwsze dziecko pierwszy porod i wiem co czujecie bo sama to przezywam. karolin.ka-> a w jakim miescie pracujesz?
[link widoczny dla zalogowanych]
i odpu┼Ťci┼éem nie poszed┼éem do kosmetyczki ani nigdzie;/ teraz nie mog─Ö go dotkn─ů─ç .wygl─ůda tak jak by si─Ö paznokie─ç zawin─ů┼é z boku i wr├│s┼é pod paznokiec;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam.ja dzisiaj pierwszy raz robilam lewatywe.wyszlo duzo bardzo duzo kalu.wlalam 1l.mam problem z koncowka wezyka nie bardzo chce wchodzic moze zle jakos wkladam. [link widoczny dla zalogowanych] I uda┼éo sie, dla mnie mistrzyni─ů w tym salonie jest Pani Ewelina.
to jest zestaw do \zrobienia paznokci od podstawy\. Ka┼╝dy nar├│d ma jakies uprzedzenia do innych, ka┼╝dy ma swoj─ů kultur─Ö, wady i zalety. Na pewno! ┼Ürodki przeczyszczaj─ůce po prostu wyp┼éukuj─ů zawarto┼Ť─ç jelita, nie zmuszaj─ůc mi─Ösni do pracy, co prowadzi do atrofii tkanki mi─Ö┼Ťniowej jelita grubego. Oni si─Ö na tym znaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Ptrzeczytalam ,ze pewna pania partner zmuszal do kupowania wedlin,ktore wyrzuca tonami. no, nie gardle, ale na nadgarstkach , to jeszcze wyszuka┼éam ciekaw─ů lekark─Ö z zakresu reumatologii i ta obejrzawszy moj─ů teczk─Ö(!!) z badaniami stwierdzi┼éa, ze jeszcze tu czego┼Ť brakuje. 1 cebula Ile czasu trwa┼é kurs ? mam pytanie: a przed rozmowa zrob sobie gdzies 2 h przed wyjsciem z domu lewatywke z uryny swierzej lub z kawy wg gersona(3 lyzki mielonej kawy) na litr wody A mo┼╝e to za wcze┼Ťnie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dla mnie jest dobrze w takim zwiazku, ale martwi mnie co czytam tu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie m├│wi─ůc juz o przyjaci├│┼ékach na babskie pogaduchy, kaw─Ö..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczęłam od
[link widoczny dla zalogowanych]

Co┼Ť ju┼╝ przyty┼éa┼Ť czy jeste┼Ť na minusie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Tabletki ketonalu - przeciwb├│lowe (dzia┼éaj─ů rewelacyjnie - do 3 razy na dob─Ö , na ┼╝yczenie). nie u kazdej osoby skora sie wchlonie, a jak ktos ma wiszacy, pomarszczony wor skorny to za chiny sie nie wchloni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiadomo, że z poważnymi problemami nie dałaby sobie sama rady.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a mo┼╝esz ty dziewczyno napisa─ç o co ci chodzi, bo za nic nie kumam? [link widoczny dla zalogowanych] -nie musia┼éam nosi─ç hijabu, ale m─ů┼╝ prosi┼é mnie, abym zakrywa┼éa kolana
Hmmm-widz─Ö,┼╝e ch─Ötnych na dietk─Ö nie ma. sporty grupoe, takie jak koszyk├│wka, siatk├│wka (gdy praca o ktora sie staracie wymaga pracy w grupie) lub szachy, narciarstwo itd itp Aneta Kreglicka przytoczona w tym watku oficjalnie ma 174 cm wzrostu i miala talie 58 cm gdy zostala Miss World. motylku ja zaczelam dzis stosowac jestem pierwszy dzien ale nie wiem jak mi pujdzie ejstem zielona wtych sprawach czytalam to i owo ....ale z niedowiezaniem przyznam ze jedz─ůc tak tlusto mozna schudn─ůc jesli mogla bys mi pomoc bede wdzieczna na godzinach sprzatamy lepiej i szybciej i za raczej mniejsza stawke niz wloszka. [link widoczny dla zalogowanych]
ciekawe to ..sprobuje z wami -┼Ťwie┼╝e warzywa i ja sma┼╝y┼éam (bo gotowanych nie lubi─Ö) Na razie si─Ö nie zniech─Öcam. Jak mo┼╝na stwierdzi─ç, ┼╝e po miesi─ůcu nic si─Ö nie dzieje i w trakcie ┼éykania? jestem m┼éoda i mam silniejsza wole niz wy. Za drugim razem efekt by┼é wyra┼║ny przez ponad pol roku. Torbiel...mam prawie 20 lat a walcze z ta choroba juz od kilku lat mialam kilka torbieli, zawsze leczone hormonami, najczesciej gravistatem ale bralam tez inne leki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiam si─Ö, czy b─Öd─ůc w ci─ů┼╝y nie b─Öd─Ö musia┼éa tylko na w├│zku je┼║dzi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kochane ja jestem ze ┼Ťwi─Ötokrzyskiego no w┼éasnie fajne hiciorki podajecie ja tez cos poszukam i wieczorkiem napisze pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Apulanta Strona G│ˇwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin